วันอาทิตย์ที่ 17 มกราคม พ.ศ. 2553

diary 17jan 2010

ไปบิน 8820 copilot FP kraiwit ( ต้น) เจอหลวงพ่อสงกรานต์ กับพี่เต๊ะ fc arthit n. DO-V ที่ gaya
คุยกันเรื่อง VHFNAV กับเรื่อง รถลิมูซีน เรื่องใช้นักบินสามคนกับไฟลท์ 8820
kraiwit as pnf for the first and second leg. i was the pnf for the last leg
visibility at gaya is 3000m .at vns was 1300m/rvr runway27 was 1700m.could see papi at approx 100ft before DA(560FT).
Talked with both KK about spare tyre( big and small ones+accessories=350 kg)
no problem at gaya.cost of maintenance is 500 usd/month(place in airport) 10 sq.m place.
at vns ,free of charge.just wait for order from office.can do immediately.
TDJ problem 1.VHFNAV 2 ( VOR FAIL, ILS OKAY) 2.CB OVERHEAD LT POPPED OUT MANY TIMES 3.SOUND LEAK FROM CABIN INTERPHONE( FAILURE OF AFT CABIN INTERPHONE)4.LEAK FROM LP WINDSHIELD WHEN WINDSHIELD AIR BUTTON IN FULL CLOSED POSITION

ไม่มีความคิดเห็น: